Post by necphibameri on Mar 12, 2022 5:30:33 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dr. Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dr. Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oszukuje wiele monet ▞▞▞
▞▞▞ Dr. Driving 2022 version ▞▞▞
Dr. Driving Motorsport skdr
Julia Mazurczak 🐢 👑
nie mam doświadczenia, ale myślę, że to świetna aplikacja do jazdy samochodem
Nie polecam chyba ze ktos lubi gownę
To dobrze, ale za dużo dodaje
Oki
Beznadziejne...nie warto pobierać
Bardzo Fajna Gra
Michał wójcik
To fajna gra, ale samochody są drogie. . czy możesz obniżyć cenę o 4 gwiazdki?
nie ma problemu przez cały czas, ale kierownica nie jest dobra
Fajnie jest grać w tę grę, ale powinieneś dodać więcej rzeczy, takich jak zakrzywione drogi, nowe mapy lub drogi, takie rzeczy. Wtedy będzie fajniej grać😀
Tak, to bardzo ciekawa gra, bardzo realistyczna, ale dam tylko 3 gwiazdki, ponieważ jest tylko kilka trybów. Dodaj do niego kilka nowych funkcji, aby było bardziej interesujące.
Fajna gierka dla rozluźnienia. Dopóki nie przełączyłem się na sterowanie obrotem pod warunkiem, że miał sam wypadki.
Proponuję ulepszyć wnętrze samochodów i ogólne wrażenia z gry, aby ta gra była ciekawsza. W przeciwnym razie wrażenia z gry są niesamowite.
Ta gra jest dobra, ale powinna mieć trudne zadanie, nowe aktualizacje, nową grafikę Ten stan oznacza, że jest ciekawa do gry...........
świetna gra, uczy jazdy. możesz uczynić go bardziej konkurencyjnym, wprowadzając różne poziomy z różnymi drogami
Może być fajnie się grami drogie są inne samochody.
Fajna gra, ale ma kilka rzeczy, które mają tylko 1 mapę, samochody, grafikę itp., więc proszę 'Dr. gry” proszę to naprawić. Dziękuję Ci
nic dodac, nic ujac!!! Moze byc
Biuro Turystyki PARTNER Sticker for iOS & Android | GIPHY
Dr. Driving Rennsport niij
Najgorsza gra w jakom grałam a grałam w dużo gier tego typu, wogule jest nie ładna czytałam w opiniach że na zdięciach że na zdięciach wygląda na nie ładną ale w grze wygląda epicko TAK NIE JEST TU I TU WYGLĄDA TAK SAMO NAWET I GORZEJ W GRZE