Post by necphibameri on Mar 12, 2022 5:12:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Busuu: Learn Languages ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Busuu: Learn Languages IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange alle ▞▞▞
▞▞▞ Busuu: Learn Languages 2022 version ▞▞▞
Flott app! Enkel å følge og mye for pengene. Takk Busuu Team!
Bra app for å lære grammatikk, men på italiensk er det et problem med store bokstaver og det går meg på nervene! En setning starter med bokstaven "i", for eksempel skriver jeg Il cagnolino, busuu sier at jeg må skrive il cagnolino. Neste leksjon skriver jeg "il pesce" busuu sier jeg må skrive Il pesce og aksepterer det som en feil. Noen ganger er det umulig å gjennomgå leksjonene på grunn av disse feilene! Jeg håper de fikser denne tullete feilen, ellers kansellerer jeg abonnementet mitt neste gang!
Alt for mange varsler. 50% rabatt her, 50% rabatt der. Bare gi meg 50 % færre varsler!
Nyter det så langt. Etter min mening er det mer seriøst og bedre enn Duolingo EDIT: Etter 2,5 måneders daglig bruk synes jeg det er kjedelig..spesielt når det ikke blir riktig hvis du ikke skriver riktig bokstav, for eksempel "actik" "açtık" (Jeg lærer tyrkisk, men det er sannsynligvis det samme for alle språk). Appen er altfor straffende når det kommer til slike ting.
Busuu - Belajar bahasa Pendidikan yon
Busuu: Learn Languages Образование vqg
Gratis modus har sluttet å gi daglige leksjoner!
Jeg elsker denne appen, bare hjelp meg med premium tilbud... Jeg har ikke råd og jeg vil lære tysk på begrenset tid
Nettstedet var litt bedre, men ubrukelig uten premium, MEN premium er en SCAM! De trekker penger som de vil og nekter å refundere, selv om du prøver å kansellere abonnementet, lar de deg ikke! De oppretter til og med nye kontoer for deg etter at du har fått premium, så du kan ikke bruke dine tidligere prestasjoner til å fortsette å lære, men må starte å lære på nytt. Språk med et annet alfabet er alfabetet som ikke er inkludert i læring, så du trenger allerede å kjenne alfabetet til språket, noe som kan virke skremmende.
Denne appen er bra bare når du betaler for den, og selv da har den mange feil som grammatikk og øvelser som ikke er godt forklart! Hvis du vil lære spansk, vær oppmerksom på at på slutten av A1-nivå kan du glemme velskrevne forklaringer.... Appen viser "svak ordforråd" og "svak grammatikk", selv om du gjør alle setningene på riktig måte. Jeg ble hypet i begynnelsen, men mange klager på informasjon og ja, det er sant. Det vil ikke lære deg noe språk ordentlig.
Til badd det er ikke gratis, det er en så god app for å lære språk, det er ikke gratis, hvorfor folk ikke lager gratis språkopplæring app ?? Folk som meg er ikke voksne nok til å spille..penger..men har en mani for å lære språk...det er en fin app, men ikke gratis hvor skuffende..😞
Wayward Souls ผจญภัย mkg
Jeg elsker og jeg mener ELSKER måten denne appen er satt opp på. Det er enkelt å bruke, og du kan samhandle med folk på et/språket du studerer og hjelpe andre. Mitt største problem med appen (hvorfor jeg ikke vil gi den en femmer) er fordi den er for begrensende uten premium. Hvis de kunne "utjevne spillefeltet" på appen ville anmeldelsen min gått fra denne tre til en femmer!! (BTW, jeg sier ikke bli kvitt premium. Snarere, akkurat som jeg sa "utjevne spillefeltet" eller ha flere gratis alternativer. Hør meg gjerne 😊)
Det er virkelig en god læringsapp, men du må betale for førsteklasses tidligere leksjon 4! Vi vil bare lære, vi får det låser opp fordeler, men nå må jeg gå til en helt annen læringsapp på grunn av hvor dyrt og irriterende det er. Dette må definitivt fikses, ikke last ned denne appen med mindre du er villig til å betale penger.
Jeg kjøper premium-pakken for ett år i fjor og jeg klager aldri, men jeg prøver å kansellere abonnementet mitt og plutselig lot appen meg ikke gjøre det, og jeg blir også belastet igjen i år, jeg prøver å kontakte supportteamet på e-post og telefonsamtaler for refusjon og for å avbryte abonnementet mitt for en gangs skyld, inntil nå har jeg ikke mottatt noe svar tilbake eller ingenting fra noen fra bussu angående dette problemet. Kan noen være så snill å komme tilbake til meg. Takk Diego
Appen blokkerer gratis bruk etter en dag og begrenser den daglige fremgangen. Bortkastet tid på å laste den ned med mindre du betaler.
god app. Jeg liker det bedre enn Duolingo. men.. ville vært mye bedre hvis vi kunne velge forskjellige spanske dialekter, som i Latin-Amerika i stedet for spanjoler (ingen bryr seg om Spania). Jeg vil heller lære meg spansk som jeg faktisk vil bruke enn ikke.
Du kan knapt lære noe hvis du ikke betaler for det. På leksjon 31 må du BETALE for hele timen. 1 stjerne. Bare legg til annonser i stedet.🤦🏽♀️
Det er en veldig god app som jeg allerede er 98% flytende i japansk, så tusen takk, men kan du legge til koreansk? Jeg vil virkelig studere koreansk fra appen din! Du gjorde læringsopplevelsen min veldig god og enkel^^ og notatene du gir i hver leksjon er veldig nyttige, så takk! Men kan du være så snill å legge til koreansk? 🥺
Jeg liker appen og liker å studere. Appen har formateringsproblemer på min Android-enhet der ordene er utenfor siden av skjermen. Det kan gjøre det vanskelig å gjøre noen leksjoner fordi du må gjette delene som mangler. På et læringsmessig synspunkt mangler kollegastøtten. Jeg får sjelden rettelser eller tilbakemeldinger på mine innsendinger. Gjennomsnittlig ca. 1 tilbakemelding per 5 innleveringer.
Weekly Challenges sluttet å fungere for et par uker siden. Jeg tok kontakt med Busuu og de sa at de ville se nærmere på det. Fortsatt ikke fikset.
Busuu: Learn Languages Образование vqg
Selve appen er flott, men måten de driver virksomheten sin på er FORFERDELIG. Jeg registrerte meg for den gratis prøveversjonen, og da jeg prøvde å kansellere den, fant jeg ingen steder å administrere abonnementet mitt. Ikke på Google Play, ikke på appen, ikke på den fullstendige nettversjonen. Så jeg sendte en e-post til kundeservice... de hevder at appen koster $9,99/måned, men de belaster deg for HELE ÅRET. Siden det hadde gått over en uke siden prøveperioden min utløp, vil de ikke la deg kansellere eller refundere noen del av YEARS-medlemskapet.
Funksjonen for grammatikkgjennomgang er meningsløs. Jeg får alltid de samme tre emnene selv om jeg har lært mye grammatikk. Jeg vil også fremheve at lyden i appen er borte siden forrige oppdatering. Jeg likte på en måte godkjenningslyden når jeg traff noe riktig. Jeg savner det. Håper de fikser det snart.
Jeg hadde Duolingo og ble fortalt at det var en god app, men neiååå!!! Jeg elsker Busuu fordi det er mer som en klasse som sakte lærer deg fra A til Å!!! Jeg tar sidenotater og skriver ut Excel-ark for å øve i løpet av dagen også!!! Busuu gjør det såååå gøy å lære et nytt språk!!! Nihongo da daisuki desu!!!
Når du starter fra det grunnleggende flyr det gjennom dem slik at du ikke får lære ordene. Jeg anså virkelig at denne appen var fantastisk, men jeg personlig synes ikke den er verdt det. Selv om jeg liker den typen spørsmål de gir deg. De er litt av en utfordring, men det er det som gjør det morsomt.
appen er bra, jeg liker hvordan den har et fellesskap! men jeg kommer ikke forbi leksjon 4 uten å måtte betale, noe som er veldig skuffende, så ikke last ned det hvis du ikke er villig til å betale penger. Brukt en stund og jeg tror det gir deg en begrenset eksponering for grammatikk og vokabular pluss lite attraktivt treningsdesign. Et bedre alternativ er Diolingo og en valgt vokabularapp som tillegg til læringen din.
Denne appen er kun skrevet på engelsk. Derfor er det verdiløst for noen som prøver å lære engelsk. Jeg installerte det slik at min spansktalende kone kan lære engelsk. Men standardspråket som alt er skrevet på er engelsk. Dette er helt meningsløst. Hvorfor skulle programmet ditt lære noen engelsk ved å bare skrive spørsmålene på engelsk i stedet for brukerens morsmål?
Busuu - Belajar bahasa Pendidikan yon
Hei, jeg har brukt denne appen i en måned nå, og talegjenkjenningen forstår ikke hva jeg snakker. Jeg prøvde å snakke sakte og prøvde å snakke i samme tempo som høyttaleren, men det står alltid at jeg tar feil. Det fungerte bra de første 3 dagene eller så, men etter det må jeg alltid hoppe over taledelen fordi den ikke vil gjenkjenne det. Jeg lærer spansk og engelsk, hvis det hjelper deg å finne ut av problemet.
Jeg liker ikke at du blir undervist i romaji i så mange leksjoner. Folk bør lære å lese hiragana/katakana først og lære å lese dem i stedet. Det er ekstremt frustrerende at du ikke kan bekrefte svaret ditt, så når du ved et uhell trykker på feil ting, blir det umiddelbart merket som feil. Jeg liker heller ikke at det ikke er mulig å hoppe over noen leksjoner, siden jeg allerede kan hiragana, katakana og en liten mengde japansk, men jeg er tvunget til å sitte gjennom ting jeg har sett 1000 ganger.
Læringssystemet er omtrent det samme som andre apper. Det er greit. Jeg fant nettopp andre apper som passer bedre til læringsstilen min, og sluttet å bruke den etter et par måneder.Jeg gjorde feilen med å betale for det og falt inn i den skjulte automatiske fornyelsen uten refusjon etter den første betalingen. Sjekk innstillingene dine, kanseller abonnementet ditt hvis du ikke vil ende opp med å betale for det for alltid. 90 dollar for et halvt år? Ikke verdt det. For å være tydelig, tok jeg kontakt med kundestøtte. Og nå klager jeg her. For de gjorde ingenting. Vær forsiktig med labyrinten for å si opp abonnementet, dette er ren fange. JEG kansellerte før automatisk fornyelse, eller jeg trodde jeg gjorde det, men jeg kan ikke bevise at jeg kom til slutten av avbestillingslabyrinten, bortsett fra å ha logget inn på nettstedet spesifikt omtrent en uke etter det opprinnelige kjøpet. Hvis du leter etter et fellesskap av jevnaldrende for å hjelpe deg å lære, registrer deg. Ikke betal for det med mindre du elsker det.
Denne appen er et flott språkverktøy for raskt å forbedre ferdighetene dine. Vil anbefale!
Arabisk kurs. Gode intensjoner, men en stor mengde feil, feilstaving, feil ordrekkefølge, savnede stemmer, dårlige valg av bilder til ordene og setningene som det noen ganger villeder meg. I tillegg til det hadde jeg valgt det enkleste arabiskkurset for å lære å bygge vanlige spørsmål og svar, men i stedet måtte jeg lære dem utenat. Det er ingen god studieplan i arabiskkurs her. Jeg beklager virkelig å skrive slike ting her, men jeg gjør det for å få deg til å legge merke til det.
Jeg begynte på kinesisk fra bunnen av. Jeg er skuffet, kurset mangler struktur og kaster bare nye ord på deg uten forklaring. Ærlig talt fikk jeg mer kontekst i Duolingo, siden samfunnsspørsmål fyller ut hullene der. For eksempel: på kinesisk er "å være" enten "shì" for substantiv eller "hěn" for adjektiver. I Busuu starter du med shí, men når hěn vises, er det ingen forklaring på hva regelen er. En enkelt setning ville gjøre Det er også feil som feilaktige aksenter.
Det ville vært bedre om det lar deg velge mellom amerikansk engelsk og britisk engelsk, ikke begge samtidig
Kjempe bh
hyggelig !
Veldig bra app for å lære hvilket som helst språk fra nybegynnernivå til avansert nivå ... det er bare du trenger å kjøpe premium for å lære mer raskere og enklere, men det er fortsatt bra, takk for en så flott app. 😇
VÆR ADVARSEL hvis du kjøper et årsabonnement, det er NULL synlighet av dette i appen, men de vil bruke din første Paypal-betaling til å lure en «forhåndsgodkjent» transaksjon for mer enn det dobbelte av den opprinnelige prisen. Appen mangler ikke bare noen måte å avbryte dette på, men absolutt ingen omtale av at det er en automatisk fornyelse, enn si at prisen ble doblet. Jeg forfølger for tiden dette via Paypal, da de ikke skal tillate at en enkelt betaling er en inngangsport til gjentatte større betalinger. Abonner med omhu eller helst ikke i det hele tatt.Jeg har kontaktet Busuu support og de innrømmer at ingenting av dette er i appen - men hvis du logger inn på nettsiden deres for abonnementer kan du se at i deres T&C planlegger de å mer enn doble prisen neste år - noe de lett kunne har inkludert i appen, hvis de var ærlige. Selv om jeg kontaktet dem i det øyeblikket de forsøkte å ta betalingen, insisterer de på at jeg har registrert meg for ett år til - hele strukturen til appen og nøye skjulte, eskalerende abonnement plasserer dem i en kategori av fundamentalt uærlige selskaper jeg ville heller bare unngå for alltid. Jeg håper at Paypal vil gjøre det anstendige og blokkere alle transaksjonene deres ASAP der den andre betalingen er større enn den forrige (for alle brukere), siden de ikke burde få lov til å øke prisene som dette. Bortsett fra hele abonnementssvindel, appen passer kanskje for noen mennesker, men den var ikke brukbar for måten jeg trengte å bruke den på (det er ikke mulig å bruke den når du pendler som det var i stand til med Duolingo, som er langt bedre for interaktive leksjoner og for det integrerte offline Spotify-innholdet). Tilbakemeldingene fra kollegene som var i stand til å bruke Busuu, var at standarden på leksjonene synker etter hvert som de gikk, så det er ærlig talt ikke verdt å la Busuu få tilgang til Paypal-detaljene dine, slik at de kan starte sin eskalerende abonnementsspiral.
Noen setninger passer ikke på telefonskjermen min.
Leksjonene er et fint supplement til duolingoen min, men noen av spørsmålene er de dummeste uklare søppelbitene jeg noen gang har blitt spurt om. "Fyll inn de tomme feltene" ok, det er ca. 18 måter jeg kan fylle ut disse på, vil du utdype? "Nei"
Med mindre du bare vil lære Hei og takk, trenger du en betalt premiumkonto.
Ikke bra. Registrerte deg, tok en test og fikk så ikke tilgang til noen av kursene fordi du måtte betale for premium. Burde ha sagt det før jeg gjorde alt det og ga informasjonen min bort. Avinstallert
En av de beste språkopplæringsappene.
Jeg personlig elsket denne appen de første 34 leksjonene, da jeg lastet ned oversettere for å forsikre meg om at det var noen feil ting. Hvis du er som meg, ønsker å lære japansk så dårlig og hater å gjøre det feil, ikke last ned denne applikasjonen. Det lurer deg med leksjoner som ser fine ut, jeg er redd for å fortsette fordi jeg ikke har tro på bussuu lenger, sendte dem en e-post, svarte ikke. Jeg advarte deg . Så det er ditt valg
Det er en fantastisk app du kan lære alle språk og du kan snakke med venner på språket ditt 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 la oss gå spansk esponnol
Appen pleide å være flott, men opplevelsen har stadig blitt dårligere. I dag ser det ut til at den har utslettet læringshistorien min, og til og med har språket jeg har lært blandet sammen. Brukergrensesnittet har blitt stadig mer responsivt, og tidsregistreringen er helt upålitelig. Den fortsetter å prøve å selge meg et abonnement jeg allerede har kjøpt. Så synd, for det var virkelig en flott app.
Appbeskrivelsen er litt misvisende siden det ikke er altfor tydelig at de fleste funksjonene krever et årlig abonnement. Appen presser deg også til å få en 7-dagers prøveversjon for abonnementet så snart du åpner det. Det bygg gir deg en sjanse til å utforske appen før du ber deg prøve det dyre årlige abonnementet. Litt lyssky og grådig etter min mening. Avinstallert umiddelbart etter å ha blitt presentert med denne appen.
Har testet denne appen, og dette er den første jeg har kommet over å undervise på en måte som gir mening. Jeg lærer polsk.